فروشگاه فایل آسان

دانلود پایان نامه|پروژه|مقاله|تحقیق|پژوهش|جزوه دانشجویی|نمونه سوالات استخدامی ها و ........

فروشگاه فایل آسان

دانلود پایان نامه|پروژه|مقاله|تحقیق|پژوهش|جزوه دانشجویی|نمونه سوالات استخدامی ها و ........

دانلود طرح کامل خودرو بوگاتی ویرون در سالیدورکس

طرح کامل خودرو بوگاتی ویرون در سالیدورک
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل rar
حجم فایل 56108 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
طرح کامل خودرو بوگاتی ویرون در سالیدورکس

فروشنده فایل

کد کاربری 9

این محصول مدل کامل خودروی بوگاتی ویرون در نرم افزار سالیدورک می باشد

تمامی قسمت های ساخت این خودرو به صورت لایه باز و جود دارد و درخت طراحی کاملا در دسترس شماست
به راحتی می توانید از مراحل اول کار مدل را بررسی کنید و سعی کنید آن را پیاده سازی کنید
این محصول برای عزیزانی که بدنبال پروژه سالیدورکس، طراحی خودرو و ... می باشند مناسب است
این پروژه بخش های مختلف سطوح پیشرفته سالیدورک را در بر می گیرد


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود مقاله امپرسیونیسم

بشر جویا و آرزومند کمال و جمال است و می کوشد که در همه شئون زندگی مادی و اجتماعی خود از آنچه هست در گذر دو نقص هایی را که می بیند رفع کند و به کمال نزدیک شود این شوق در انسان به حدی قوی است که پس از رفع حاجات نخستین زندگی احتیاج به زیبایی را احساس می کند هنر مامور است
دسته بندی هنر و گرافیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 85 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 90
مقاله امپرسیونیسم

فروشنده فایل

کد کاربری 15

بشر جویا و آرزومند کمال و جمال است و می کوشد که در همه شئون زندگی مادی و اجتماعی خود از آنچه هست در گذر دو نقص هایی را که می بیند رفع کند و به کمال نزدیک شود این شوق در انسان به حدی قوی است که پس از رفع حاجات نخستین زندگی احتیاج به زیبایی را احساس می کند هنر مامور است که این وظیفه را انجام دهد و این حاجت فطری بشر را بر آورد آثار هنری مفید است زیرا شوق طلب کمال و جمال را در دل مردمان بر می انگیزد و بشر را به سوی هدفی عالی و جهانی دیگر که در آن همه چیز زیباست دعوت و هدایت می کند .

هنرمند کسی است که با اندیشه ها و احساسات خود جهانی پدید می آورد جهانی که خاص او ، آفریده ، ذهن او ، وزنده به جان اوست هر یک از امور و عناصر طبیعت یکی از مظاهر روان هنر مند است این جهان برای دیگری وجود ندارد مگر آنکه از دریچه چشم آفریننده ان بنگرد ، خود را به او بسپارد و با او در این عالم پهناور سیر کند . [1]

با این تعریف مختصر، به دنیای نوین نقاشی و گرافیک ، گام می نهیم و در زمینه یکی از شیوه های معروف نقاشی و گرافیک، امپرسیونیسم و شرح حال از یکی از اساتید این فن و معرفی قسمتی از آثار این نابغه ی عالم نقاشی و گرافیک به عنوان نمونه به بحث می پردازیم

فهرست مطالب

مقدمه ...................................................................................................................... 1

هنرو هنرمند ........................................................................................................... 1

مبنای هنر ................................................................................................................ 4

تقلید طبیعت ............................................................................................................. 4

وظیفه هنرمند .......................................................................................................... 5

هنر لازم و سودمندات ............................................................................................ 6

فصل اول ................................................................................................................ 7

نقاشی قدیم و جدید ................................................................................................. 8

امپرسیونیسم ........................................................................................................ 12

شیوه های جدید نقاشی ........................................................................................ 17

اساس شیوه امپرسیوسیت ................................................................................... 19

تاثیر جو در رنگ ها ............................................................................................. 21

تاثیر تغییرات نور در رنگ ها ............................................................................... 22

تاثیر رنگ های مجاور .......................................................................................... 23

رنگ های مکمل ..................................................................................................... 24

روش رنگ آمیزی ................................................................................................. 25

شیوه های جدید نقاشی ........................................................................................ 28

فصل دوم ............................................................................................................. 37

مارسل دوشان وان گوگ ..................................................................................... 38

گوگن .................................................................................................................... 59

سزان .................................................................................................................... 80

منابع


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود مدل آماده سنباده صنعتی

دانلود طرح آماده سنگ سنباده صنعتی
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل rar
حجم فایل 1590 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
مدل آماده سنباده صنعتی

فروشنده فایل

کد کاربری 9

این محصول مدل آماده سمباده های صنعتی با دو سنگ در طرفین می باشد که کاربرد فراوانی در کارگاههای صنعتی و کارخانه ها دارند

این محصول خروجی IGS این دستگاه است که تمامی قسمت های آن مدل شده است
شما با داشتن این محصول میتوانید این دستگاه را بسازید و یا دوباره طرح ریزی کنید و تغییرات مورد نظرتان را اعمال کنید
از آنجا که این محصول خروجی IGS فایل می باشد امکان تغییرات وجود ندارد
در صورتی که فایل کامل طرح را می خواهید می توانید در همین فروشگاه آن را بیابید و یا در صورت نبود این محصول، سفارش دهید تا در اسرع وقت پروژه شما اماده شود


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود مدل آماده پروژه صنعتی نوار نقاله

دانلود مدل آماده نوار نقاله
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل rar
حجم فایل 8045 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 60
مدل آماده پروژه صنعتی نوار نقاله

فروشنده فایل

کد کاربری 9

این محصول طرح کاملی از یک نوار نقاله صنعتی می باشد که در فرمت STEP ذخیره شده است

این محصول یک پروژه کاملا صنعتی بوده که کاربرد فراوانی دارد
همانطور که گفته شد این محصول در فرمت استپ بوده و با نرم افزارهای همچون سالیدورکس، کتیا، تری دی مکس و ... اجرا می شود
دقت داشته باشید که با خرید این چنین فرمت هایی از محصولات شما به طرح به صورت کامل دسترسی ندارید، هندسه و ابعاد را به صورت قفل شده خواهید داشت و امکان دخل و تصرف در طرح ندارید، اما به راحتی هندسه و ابعاد را دارید و می توانید آن را سریعا خودتان طراحی کنید.
چرا پروژه را در این فرمت قرار دادیم؟
اکثر محصولات که بدین صورت در فروشگاه ارائه شده اند، فایل کامل طراحی آن ها نیز در همین فروشگاه ارائه شده است که طبیعتا قیمت آن بالاتر است، ما این خروجی را نیز به صورت جدا برای شما کاربران و با قیمت بسیار مناسب تر ارائه داده ایم تا اگر فقط نیاز به شمای طرح دارید و خودتان میخواهید طرحتان را بزنید از روی این مدل ها این کار را انجام دهید، چرا که این گونه پیشنهادهایی نیز شده و برخی از طراحان و دانشجویان عزیز فقط ابعاد و اندازه ها را می خواهند که در این خروجی ها شما دسترسی دارید.
پس این محصول برای عزیزانی مناسب است که ابعاد و هندسه طرح را نیاز دارند و می خواهند مدل سازی را خودشان انجام دهند
اگر بدنبال طرح کامل این محصولات نیز هستید می توانید در همین فروشگاه آن ها را بیابید
نماهای مختلف این طرح را در زیر مشاهده میکنید


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود طرح نوارنقاله صنعتی با فرمت استپ

دانلود طرح صنعتی نوار نقاله در فرمت استپ
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل rar
حجم فایل 1915 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
طرح نوارنقاله صنعتی با فرمت استپ

فروشنده فایل

کد کاربری 9

این محصول طرح کاملی از یک نوار نقاله صنعتی می باشد که در فرمت STEP ذخیره شده است

این محصول یک پروژه کاملا صنعتی بوده که کاربرد فراوانی دارد
همانطور که گفته شد این محصول در فرمت استپ بوده و با نرم افزارهای همچون سالیدورکس، کتیا، تری دی مکس و ... اجرا می شود
دقت داشته باشید که با خرید این چنین فرمت هایی از محصولات شما به طرح به صورت کامل دسترسی ندارید، هندسه و ابعاد را به صورت قفل شده خواهید داشت و امکان دخل و تصرف در طرح ندارید، اما به راحتی هندسه و ابعاد را دارید و می توانید آن را سریعا خودتان طراحی کنید.
چرا پروژه را در این فرمت قرار دادیم؟
اکثر محصولات که بدین صورت در فروشگاه ارائه شده اند، فایل کامل طراحی آن ها نیز در همین فروشگاه ارائه شده است که طبیعتا قیمت آن بالاتر است، ما این خروجی را نیز به صورت جدا برای شما کاربران و با قیمت بسیار مناسب تر ارائه داده ایم تا اگر فقط نیاز به شمای طرح دارید و خودتان میخواهید طرحتان را بزنید از روی این مدل ها این کار را انجام دهید، چرا که این گونه پیشنهادهایی نیز شده و برخی از طراحان و دانشجویان عزیز فقط ابعاد و اندازه ها را می خواهند که در این خروجی ها شما دسترسی دارید.
پس این محصول برای عزیزانی مناسب است که ابعاد و هندسه طرح را نیاز دارند و می خواهند مدل سازی را خودشان انجام دهند
اگر بدنبال طرح کامل این محصولات نیز هستید می توانید در همین فروشگاه آن ها را بیابید و یا در صورت نبود پروژه سفارش دهید تا در اسرع وقت آماده شود
قابل ذکر است این پروژه دارای 72 پارت و 17 اسمبلی در محصیط سالید بوده است
نماهای مختلف این طرح را در زیر مشاهده میکنید


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود هنر غرفه آرایی

در مجموعه فوق سعی شده است تا به هنر غرفه آرایی نگاهی نه چندان سطحی بلکه به بررسی مشکلات و کمیتها و کاستیها و چگونگی انجام فعالیتهای غرفه آرایی بپردازیم
دسته بندی هنر و گرافیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 72 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 81
هنر غرفه آرایی

فروشنده فایل

کد کاربری 15

در مجموعه فوق سعی شده است تا به هنر غرفه آرایی نگاهی نه چندان سطحی بلکه به بررسی مشکلات و کمیتها و کاستیها و چگونگی انجام فعالیتهای غرفه آرایی بپردازیم. با توجه به جامعه کنونی و وارد شدن آن به عرصه تکنولوژی و نوآوری شاهد این امر هستیم که هر روز محصول جدیدی در گوشه‌ای از دنیا به جهانیان معرفی می‌شود و در این بازار و رقابت تنگاتنگ، ضرورت تبلیغات امری غیر قابل انکار است. یکی از این گزینه‌ها برگزاری نمایشگاههای متعدد در سرتاسر این کره خاکی برای عرضه تکنولوژی نو و محصولات جدید و ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است. از طرفی برگزاری بسیار زیاد این گونه نمایشگاهها به امری عادی و تکراری در زندگی روزمره درآمده، نکته‌ای که قابل اهمیت که به این فعالیتها تنوع و فضایی تازه می‌بخشد عرصه تبلیغات بالاخص تبلیغات محیطی است که به نام غرفه آرایی در فرهنگ نمایشگاه جایگاه ویژه‌ای برای خود باز کرده است و توجه به آن هر چند هم مختصر اما بدیهی است.

فهرست مطالب

چکیده.........................................................................................................................

مقدمه ........................................................................................................................

کارلایل.......................................................................................................................

غرفه آرایی.................................................................................................................

مشاور بازرگانی (بازاریابی)......................................................................................

طراحی........................................................................................................................

انتقال اطلاعات لازم به واحد طراحی..........................................................................

گذری بر طراحی داخلی..............................................................................................

مختصری بر نقش رنگ در معماری..........................................................................

دیوارها و پیش زمینه‌های روشن...............................................................................

پنجره‌ها و مبلمان با زمینه رنگ و سایز متوسط.......................................................

ملحقات تیره................................................................................................................

گرافیک محیطی چیست...............................................................................................

گرافیک فضای باز......................................................................................................

گرافیک محیطی فضای بسته.......................................................................................

گرافیک محیطی و تاثیر آن بر جامعه..........................................................................

هدف از گرافیک محیطی.............................................................................................

اصطلاحات.................................................................................................................

انواع غرفه..................................................................................................................

Vip.............................................................................................................................

Cip.............................................................................................................................

انباری.........................................................................................................................

طراحی یک نمونه........................................................................................................

نحوه چیدمان نوشته‌ها (font).....................................................................................

رنگ بندی...................................................................................................................

متریال.........................................................................................................................

نور پردازی................................................................................................................

برنامه‌های کاربردی...................................................................................................

علی کوره چیان..........................................................................................................

اجرای یک غرفه..........................................................................................................

مجموعه مقررات و استانداردهای واحد غرفه آرایی.................................................

لوازم کرایه.................................................................................................................

مبلمان و میز و صندلی...............................................................................................

LCD و سیستم‌های صوتی و تصویری.....................................................................

ویترینهای ثابت و چرخان..........................................................................................

گزارش کار................................................................................................................

نتیجه گیری.................................................................................................................

منابع...........................................................................................................................


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود خیالواره (ما- زمان- رویا)

مرکب، گـِل دو ماده ای هستند که من برای رنگ گذاری نقاشی هایم آنها را انتخاب کردم و اینکه چرا گـِل را انتخاب کردم به این دلیل است که «گل و خاک» در ادبیات ما جایگاه ویژه دارد در گوشه و کنار فرهنگ مکتوب ما نشانه های بارزی یافت می‎شود که حاکی از اصالت این عنصر، و منزلت بالای آن است مولانا در غزلیات شمس می سراید
دسته بندی هنر و گرافیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 42 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 76
خیالواره (ما- زمان- رویا)

فروشنده فایل

کد کاربری 15

مرکب، گـِل دو ماده ای هستند که من برای رنگ گذاری نقاشی هایم آنها را انتخاب کردم. و اینکه چرا گـِل را انتخاب کردم به این دلیل است که «گل و خاک» در ادبیات ما جایگاه ویژه دارد. در گوشه و کنار فرهنگ مکتوب ما نشانه های بارزی یافت می‎شود که حاکی از اصالت این عنصر، و منزلت بالای آن است. مولانا در غزلیات شمس می سراید.

گویند اصل آدمی خاک است و خاکی می‎شود کی خاک گردد آن کسی کوخاک آن درگاه‎شد

در این جا خاک نماد معنی و مفهوم ویژه ای است. جنبه معنوی دارد. در این بیت با اینکه کلمه خاک چندین بار به کار گرفته شده است ولی بر سامعه آدمی ثقیل نمی افتد و به تعبیری توی ذوق نمی زند. مولانا ترکیب هنرمندانه ای ساخته است؛ ترکیبی لطیف و زیبا.

نکته ای در معارف اسلامی ما وجود دارد که شایسته توجّه و تامل بسیار است.

در قرآن کریم، هنگام بحث از آفرینش آدمی، سخن از گل می رود که خمیرمایه آفرینش انسان است.

فهرست مطالب

شرح دست یابی به پروژه علمی................................................................................. 1

خیالواره...................................................................................................................... 38

سفری به خیالواره...................................................................................................... 40

منابع و مآخذ.............................................................................................................. 47


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود بررسی شاخص های اقتصادی مسکن در منطقه 11 تهران

فایل پاورپوینت بررسی شاخص های اقتصادی مسکن(حوزه مطالعاتی منطقه 11 تهران) بسیار مناسب جهت ارائه های کلاسی
دسته بندی شهرسازی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1535 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
بررسی شاخص های اقتصادی مسکن در منطقه 11 تهران

فروشنده فایل

کد کاربری 4299

فایل پاورپوینت بررسی شاخص های اقتصادی مسکن(حوزه مطالعاتی :منطقه 11 تهران).
بسیار مناسب جهت ارائه های کلاسی.

فایل پاورپوینت بررسی شاخص های اقتصادی مسکن(حوزه مطالعاتی :منطقه 11 تهران).بسیار مناسب جهت ارائه های کلاسی.

در این پاور پوینت جداول آماری(برگرفته شده از سایت آمار) بهمراه تحلیل آن ها نیز آورده شده است.همچنین تمامی اطلاعات آماری مربوط به آخرین دوره آمار گیری کشور می باشد.


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه

بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 795 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 111
بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه

فروشنده فایل

کد کاربری 4269

فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده .............................................................................................................................................. 1

فصل اول : طرح تحقیق

1-1 مقدمه ...................................................................................................................................... 3

2-1 موضوع تحقیق ........................................................................................................................ 3

3-1 بیان مساله................................................................................................................................. 4

4-1 اهمیت و ضرورت تحقیق ........................................................................................................ 4

5-1 اهداف تحقیق .......................................................................................................................... 5

6-1 محدود زمانی و مکانی تحقیق.................................................................................................. 5

7-1پیشینه تحقیق............................................................................................................................. 5

1-7-1 تحقیقات داخلی .................................................................................................................. 5

2-7-1تحقیقات خارجی ................................................................................................................. 8

3-7-1 جمع بندی نتایج تحقیقات .................................................................................................... 10

8-1 تعاریف مربوط به هویت........................................................................................................... 11

9-1 موانع و تنگناهای تحقیق .......................................................................................................... 14

فصل دوم : مبانی و چارچوب نظری ............................................................................................... 16

1-2 مقدمه ...................................................................................................................................... 17

2-2 مباحث نظری .......................................................................................................................... 17

1-2-2 دورکیم ................................................................................................................................ 17

2-2-2 پارسونز ................................................................................................................................. 18

3-2-2 ماکس وبر ............................................................................................................................. 20

4-2-2 کنش متقابل نمادی................................................................................................................ 22

5-2-2 کولی ..................................................................................................................................... 23

6-2-2 مید ........................................................................................................................................ 24

7-2-2 گافمن.................................................................................................................................... 26

8-2-2 نظریه هویت (بورک) ............................................................................................................. 27

عنوان صفحه

3-2 چارچوب نظری مورد استفاده تحقیق ...................................................................................... 30

4-2 پرسشهای تحقیق .................................................................................................................... 31

5-2 فرضیات تحقیق ...................................................................................................................... 31

6-2 الگوی نظری و تحلیلی تحقیق.................................................................................................... 32

فصل سوم : روش تحقیق .............................................................................................................. 34

1-3 مقدمه .................................................................................................................................... 35

2-3 نوع تحقیق.............................................................................................................................. 35

3-3 تعریف نظری وعملی متغیرهای تحقیق................................................................................... 35

1-3-3 تعریف نظری متغیرهای تحقیق .......................................................................................... 35

2-3-3 تعریف عملی متغیرهای تحقیق............................................................................................ 38

4-3 متغیرهای مستقل و وابسته ....................................................................................................... 42

5-3 شاخص سازی متغیر های تحقیق ............................................................................................. 43

1-5-3 شاخص سازی متغیرهای مستقل .......................................................................................... 43

2-5-3 شاخص سازی متغیرهای وابسته .......................................................................................... 45

6-3 قابلیت اعتماد شاخص ها (الفای کرانباخ) .................................................................................. 46

7-3 اعتبار تحقیق ............................................................................................................................. 47

8-3 جامعه آماری................................................................................................................................ 47

9-3 تعیین حجم نمونه و شیوه نمونه گیری....................................................................................... 48

1-9-3 تعیین حجم نمونه .................................................................................................................. 48

2-9-3 شیوه نمونه گیری ................................................................................................................... 49

10-3 واحد تحلیل.............................................................................................................................. 50

11-3 تکنیک ها و ابزارهای جمع آوری داده ها و اطلاعات .............................................................. 50

12-3 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات............................................................................................... 50

فصل چهارم : یافته ها و دستاوردهای تحقیق...................................................................................... 51

1-4 مقدمه........................................................................................................................................ 52

2-4 توصیف دستاوردهای تحقیق ..................................................................................................... 52

1-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس جنس ..................................................................... 52

عنوان صفحه

2-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس پایه تحصیلی ........................................................ 53

3-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس رشته تحصیلی....................................................... 53

4-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس تحصیلات پدر...................................................... 54

5-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس تحصیلات مادر...................................................... 54

6-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس در آمد ماهانه خانواده............................................. 55

7-2-4 بررسی میزان رضایت از خود دانش آموزان ......................................................................... 57

8-2-4 بررسی میزان تایید دیگران .................................................................................................... 58

9-2-4 بررسی میزان درونی کردن ارزشها ....................................................................................... 59

10-2-4 بررسی میزان هماهنگی ارزشهای گروهی ........................................................................ 60

11-2-4 بررسی میزان پایگاه اقتصادی - اجتماعی دانش آموزان ......................................................... 61

12-2-4 بررسی میزان هویت دینی دانش آموزان ............................................................................ 62

13-2-4 بررسی میزان هویت خانوادگی دانش آموزان ..................................................................... 63

14-2-4 بررسی میزان هویت ملی دانش آموزان ............................................................................... 64

15-2-4 بررسی میزان هویت اجتماعی دانش آموزان ....................................................................... 65

فصل پنجم : تحلیل و تبیین دستاوردهای تحقیق................................................................................ 66

1-5 مقدمه........................................................................................................................................ 67

2-5 آزمون فرضیات......................................................................................................................... 67

1-2-5 آزمون فرضیه 1: بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت اجتماعی» دانش آموزان ..................... 67

1-1-2-5 آزمون فرضیه 1/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت دینی» دانش آموزان ........................ 68

2-1-2-5آزمون فرضیه 2/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت خانوادگی» دانش آموزان.................. 68

3-1-2-5 آزمون فرضیه 3/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت ملی» دانش آموزان ......................... 69

2-2-5آزمون فرضیه 2 : بررسی رابطه بین «پایگاه اقتصادی اجتماعی» و« هویت اجتماعی».... 69

1-2-2-5 آزمون فرضیه 1/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت دینی» ............. 70

2-2-2-5 آزمون فرضیه 2/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت خانوادگی» ..... 70

3-2-2-5 آزمون فرضیه 3/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت ملی» ............... 71

3-2-5 آزمون فرضیه 3: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت اجتماعی» ........................ 71

1-3-2-5 آزمون فرضیه 1/3 : بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت دینی» ............................. 71

عنوان صفحه

2-3-2-5 آزمون فرضیه 2/3 : بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت خانوادگی»...................... 72

3-3-2-5 آزمون فرضیه 3/3: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت ملی»................................ 72

4-2-5 آزمون فرضیه 4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت اجتماعی»................................. 73

1-4-2-5 آزمون فرضیه 1/4: بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت دینی» ................................... 73

2-4-2-5 آزمون فرضیه 2/4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت ملی» ..................................... 74

3-4-2-5 آزمون فرضیه 3/4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت ملی» .................................... 74

5-2-5 آزمون فرضیه 5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت اجتماعی» .................. 74

1-5-2-5 آزمون فرضیه 1/5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت دینی» ....................... 75

2-5-2-5 آزمون فرضیه 2/5: بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت خانوادگی» ................ 75

3-5-2-5 آزمون فرضیه 3/5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت ملی» ......................... 76

6-2-5 آزمون فرضیه 6 : بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت اجتماعی»........ 76

1-6-2-5 آزمون فرضیه 1/6: بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت دینی»............. 77

2-6-2-5 آزمون فرضیه 2/6 :بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت خانوادگی»..... 77

3-6-2-5 آزمون فرضیه 3/6 :بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت ملی»............. 78

3-5 تحلیل چند متغیری (رگرسیون چندگانه) .................................................................................. 78

1-3-5 تحلیل چند متغیری هویت دینی ........................................................................................... 78

2-3-5 تحلیل چند متغیری هویت خانوادگی ....................................................................................... 80

3-3-5 تحلیل چند متغیری هویت ملی............................................................................................... 82

4-3-5 تحلیل چند متغیری هویت اجتماعی..................................................................................... 84

4-5 تحلیل مسیر............................................................................................................................... 86

فصل ششم : نتیجه گیری و پیشنهادها .............................................................................................. 92

1-6 خلاصه تحقیق ............................................................................................................................ 93

2-6 جمع بندی و نتیجه گیری .......................................................................................................... 94

3-6 پیشنهادها..................................................................................................................................... 99

فهرست منابع و ماخذ ........................................................................................................................ 102

پیوست

فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول1-3 میزان آلفای کرانباخ ........................................................................................................ 47

جدول 2-3 میزان دانش آموزان در حال تحصیل در مقطع متوسطه نیشابوربه تفکیک جنس ،

رشته و پایه تحصیلی............................................................................................................................ 48

جدول 3-3 توزیع حجم نمونه به تفکیک پایه تحصیلی و جنس......................................................... 49

جدول 4-3 توزیع حجم نمونه به تفکیک جنس ، پایه و رشته تحصیلی............................................ 50

جدول 1-4 توزیع دانش آموزان بر حسب جنس ............................................................................. 52


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس

رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 428 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 78
رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس

فروشنده فایل

کد کاربری 4269

فهرست مطالب

عنوان

چکیده.................................................................................................................................................................. 1

فصل اول :مقدمه تحقیق................................................................................................................................. 3

1-1 بیان مساله.................................................................................................................................................. 6

1-2 ضرورت و اهمیت تحقیق........................................................................................................................ 9

1-3 اهداف تحقیق............................................................................................................................................ 12

1-4 فرضیه هاُی تحقیق................................................................................................................................... 13

1-5 تعرُیف متغیرهای اصلی تحقیق............................................................................................................. 13

فصل دوم: بررسُی مطالعات پیشین............................................................................................................... 15

2-1 خود............................................................................................................................................................. 17

2-2 خودپنداره................................................................................................................................................. 22

2-3 عزت نفس................................................................................................................................................. 26

2-4 عزت نفس و جنسیت............................................................................................................................. 30

2-5 اثر بخشی ................................................................................................................................................. 32

2-6 نقش مدیر در اثر بخشی مدارس......................................................................................................... 34

2-7 معُیارهای ارزیابی اثربخشی مدیران..................................................................................................... 35

2-8 ویژگی هاُی مدیران اثر بخش ............................................................................................................. 43

فصل سوم :روش اجرای تحقیق..................................................................................................................... 48

3-1روش تحقیق ............................................................................................................................................. 49

3-2جامعه آماری.............................................................................................................................................. 49

3-3 حجم نمونه................................................................................................................................................ 49

3-4روش نمونه گیری..................................................................................................................................... 50

3-5 ابزار تحقیق............................................................................................................................................... 50

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها............................................................................................................ 53

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادها........................................................................................................ 60

5-1 نتایج مربوط به فرضیه اول.................................................................................................................... 61

5-2 نتایج مربوط به فرضیه دوم................................................................................................................... 62

5-3 نتایج مربوط به فرضیه سوم.................................................................................................................. 62

5-4 نتایج مربوط به فرضیه چهارم.............................................................................................................. 63

5-5 نتیجه گیری کلی.................................................................................................................................... 64

5-6 محدودیت ها............................................................................................................................................. 64

5-7 پیشنهادها.................................................................................................................................................. 65

منابع فارسی....................................................................................................................................................... 66

ضمائم................................................................................................................................................................... 68

ضمیمه 1: تست آُیزنک................................................................................................................................... 69

ضمیمه 2: پرسشنامه اثربخشی


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود بررسی وضعیت بازار سبزیجات خشک (داخلی و خارجی) مشکلات این بازار و راهکارهای توسعه و پیشرفت بازار

بررسی وضعیت بازار سبزیجات خشک (داخلی و خارجی) مشکلات این بازار و راهکارهای توسعه و پیشرفت بازار
دسته بندی کشاورزی و زراعت
فرمت فایل docx
حجم فایل 56 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 92
بررسی وضعیت بازار سبزیجات خشک (داخلی و خارجی) مشکلات این بازار و راهکارهای توسعه و پیشرفت بازار

فروشنده فایل

کد کاربری 4269

هدف و ضرورت تحقیق

با توجه به اینکه در ایران انوع آب و هوا وجود دارد و شرایط و اقلیم نیز متنوع می باشد در نتیجه تنوع سبزیجات آن بسیار می باشد و همچنین سبزیجات ایران بواسطه ی نحوه ی عملیات کاشت و داشت و برداشت و وجود خاک بسیار غنی و حاصل خیز در جهان مطلوبیت زیادی دارا می باشد.

در همین راستاها بایستی در سدد صدور این محصولات به خارج از کشور به بهترین نحو ممکن کوشید و لذا نگهداری و عرضه ی داخلی آن نیز یکی دیگر از هدفهای این رشته می باشد و برای محقق کردن این ارزشها ابتدا باید روشی یافت که توانایی نگهداری بهینه در زمان طولانی بصورت مطلوب و تازه را داشته باشد. لذا خشک کردن سبزیجات راهی است مناسب برای این امر.

طی برقراری ارتباط با تعدادی از صنایع مرتبط و مذاکرات انجام شده ضرورت بررسی بازار جهت انجام سرمایه گذاری های تولیدی در ایران ضروری می باشد، لذا با توجه به کاربردی بودن طرح نسبت به بررسی بازارهای داخلی و خارجی و ارائه ی راهکارهای ورود به این بازارها لازم می باشد.

فرضیه ی تحقیق:

  1. صادرکنندگان و تولید گران سبزیجات خشک از دانش و فنون بازاریابی آگاهی لازم را دارند.
  2. سبزیجات خشک از کیفیت مناسب برای صادارات برخوردار می باشند.
  3. روشهای نوین تولید سبزیجات خشک از سوی تولیدکنندگان مورد استفاده قرار می گیرد.

روش تحقیق:

با توجه به وجود انواع روشهای تحقیق در این پژوهش ترکیبی از روش کتابخانه ای و میدانی مورد استفاده قرار گرفته است به این نحو که پیشینه تحقیق ابتدا بر حسب مطالعات اسنادی جمع آوری شده و سپس از طریق مصاحبه با افراد مرتبط با این رشته می باشد.


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود بررسی بحران ملی آلودگی منابع آب و سیاستهای دولت برای مقابله با بحران

بررسی بحران ملی آلودگی منابع آب و سیاستهای دولت برای مقابله با بحران
دسته بندی منابع طبیعی
فرمت فایل docx
حجم فایل 184 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 175
بررسی بحران ملی آلودگی منابع آب و سیاستهای دولت برای مقابله با بحران

فروشنده فایل

کد کاربری 4269

فهرست مطالب

مقدمه. 3

بخش اول: درآمدی بر آلودگی آب.. 5

1. آلاینده­های آب و تأثیرات آنها بر حیات انسان. 5

2. آلودگی آب، فراتر از یک مسئله‌ی ساده 10

3. آلاینده­های صنعتی آب.. 16

4. تاثیر فعالیتهای‌ کشاورزی‌ بر کیفیت‌ آبهای‌ سطحی‌ و زیرزمینی‌ 16

بخش دوم: دامنه‌ها و پیامدهای بحران.. 23

1.تهران، شهر بی دفاع. 23

2.کارون، یادگار ایرانی.. 43

3.آلودگی نفتی روستای اسماعیل‌آباد شهر ری، یک قدم تا پایتخت.. 57

4. زاینده‌رود، رود مرده 64

5. خزر زیبا، میان مرگ و زندگی.. 66

6.مشهد: آیا آب آلوده است؟. 78

7. سد قشلاق، زیبای آلوده 87

8. رودخانه‌ها، شریانهای حیات.. 90

9. تمام ایران، سرای من است. 105

بخش سوم: قانونهای بسیار، ضمانت اجرایی اندک... 124

1. آیین نامه­ی جلوگیری از آلودگی آب (مصوب18/2/1373) 124

2.آیین‌نامه‌ی بهداشت محیط، مصوب هیأت دولت.. 129

3. متن کامل کنوانسیون حفاظت از محیط زیست دریای خزر. 133

4. قطعنامه­ی هفدهمین کنگره­ی بین المللی آبیاری و زهکشی اسپانیا - گرانادا 148

5. آیین‌نامه­ی اجرایی ماده 134 قانون برنامه سوم توسعه. 149

بخش چهارم: چه کرده‌ایم؟چه بایدکرد؟. 152

1. تشکیل کمیته­ی کشوری حفاظت از رودخانه­ها، میراث طبیعی بی­جان را نجات می­دهد. 152

2. بررسی تخلف سازمانهای مسئول حفاظت از رودخانه­ها در مجلس... 154

3. حفاظت از رودخانه­های کشور متولی مشخصی ندارد. 155

4. طرح مجلس برای جلوگیری از آلودگی.. 157

5. نشست مشترک مدیران آب منطقه­ای مازندران و گلستان با قضات به منظور بررسی راهکارهای حفاظت از انفال عمومی 158

6. ایران عضو دائم منابع زیست محیطی خزر شد. 158

7. ‌آموزش خانه به خانه‌‌ی مقابله با آلودگی آب، طرح اداره­ی کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان. 159

8. دفتر بررسی آلودگی آب و خاک، گامی به جلو. 162

9. الگوی ارزیابی زیست محیطی کارخانجات فولاد تدوین شد. 163

10. پالایشگاه تهران بیش از 200 میلیارد ریال جریمه شد. 165

11. اجرای پروژه­ی جمع آوری فاضلاب روستاههای اطراف شهر تهران. 166

12. عملیات اجرایی شش واحد تصفیه خانه­ی فاضلاب تهران آغاز می­شود. 166

نتیجه­گیری.. 168

فهرست منابع و مأخذ.. 169


مقدمه

مسأله­ی آلودگی یکی از مهمترین و حادترین مسائل ناشی از تمدن انسانی در جهان امروز به شمار
می­رود؛ چرا که از اعماق چند هزار متری زمین گرفته تا معادن، آبهای تحت الارضی، بیوسفر، تروپوسفر و حتی در داخل هواپیماهای بلند پرواز و جو خارجی زمین، چرخه و سیستم حیات را مورد تهدید قرار داده­است. مولکول آلاینده­ای که امروزه از کارخانه یا منبع آلوده کننده­ی دیگری مثلاَ در اروپا، وارد محیط می­شود، اگر تجزیه نشود یا تغییر شکل ندهد، احتمالاَ بعد از چندی می­تواند در
ریه­ی انسانهایی که در قلب جنگلهای آفریقا یا دشتهای وسیع آسیا زندگی می­کنند وارد شود.

آلودگی برای افراد مختلف مفهوم و معنی متفاوتی دارد. مردم معمولی ممکن است تحریک چشم ناشی از یک گاز یا آب­آلوده را آلودگی به حساب آورند. برای کشاورزی که یک عامل به گیاهان یا حیواناتش آسیب می­رساند آلودگی محسوب می­شود؛ اما هرگاه بخواهیم تعریف جامع و کلی و در عین حال ساده و همه فهمی برای آلودگی محیط زیست در نظر بگیریم چنین می­توان گفت که آلودگی محیط عبارت است از «وجود یک یا چند ماده­ی آلوده کنند در محیط زیست به مقدار و مدتی که کیفیت یا چرخه­ی طبیعی را به­طوری که مضر به حال انسان یا حیوان، گیاه و یا آثار و ابنیه باشد، تغییر دهد. به بیان ساده­تر هرگاه ماده یا موادی بیگانه با غلظتی خاص وارد عناصر محیطی شوند و تعادل طبیعی آنها را بر هم بزنند صحبت از آلودگی می­شود.»


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود تحقیق کامل و جامع پیرامون نور و گرافیک

تحقیق کامل و جامع پیرامون نور و گرافیک
دسته بندی فیزیک
فرمت فایل docx
حجم فایل 1927 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 95
تحقیق کامل و جامع پیرامون نور و گرافیک

فروشنده فایل

کد کاربری 4269

فصل اول- کلیات تحقیق

مقدمه 4

بیان موضوع 7

اهداف تحقیق 9

اهیمت و ضرورت موضوع 10

تعریف مفاهیم و اصطلاحات کلیدی 11

فصل دوم

پیشینه تحقیق

نور و انواع آن 13

تاثیرات نور 16

تأثیر نور بر روی جسم انسان 18

ارزش و زیبایی نور 21

منابع روشنایی 24

جنبه های فیزیکی و روانشناختی نور 28

جهت نور 31

کیفیت نور 34

کمیت نور 35

فصل سوم

نورپردازی 39

ایجاد جلوه در اشیاء به وسیله نورپردازی 43

متداولترین نورپردازی 45

نورپردازی شاعرانه 47

فصل چهارم

پروژکتور 50

LCD ها 52

شناخت LCD 55

سیستم LCD 57

ساخت بزرگترین LCD انعطاف پذیر 59

LED ها 61

LED ها و کاربرد آن 61

ویژگیهای LED ها 64

استفاده از LEDها در تبلیغات 68

DLP ها 72

دستگاه ویدئو پرژکتور 72

ساختار و سیستم دستگاه ویدئو پرژکتور 73

میزان درخشش 75

میزان دقت 76

اندازه تصویر 77

تفاوت سیستم LCD و DLP از لحاظ کیفیت و کنتراست رنگ 79

جایگاه سیستم تبلیغات 82

فصل پنجم

نتیجه گیری و پیشنهادات 86

فصل ششم

منابع و مأخذ 90


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود بررسی و پیاده سازی بلادرنگ کدک صحبت استاندارد G.728

بررسی و پیاده سازی بلادرنگ کدک صحبت استاندارد G728 Real Time Implementation
دسته بندی الکترونیک و مخابرات
فرمت فایل docx
حجم فایل 847 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 101
بررسی و پیاده سازی بلادرنگ کدک صحبت استاندارد G.728

فروشنده فایل

کد کاربری 4269

فهرست

- مقدمه 4

فصل 1 : بررسی و مدل سازی سیگنال صحبت

1-1- معرفی سیگنال صحبت 6

1-2- مدل سازی پیشگویی خطی 10

1-2-1- پنجره کردن سیگنال صحبت 11

1-2-2- پیش تاکید سیگنال صحبت 13

1-2-3- تخمین پارامترهای LPC 14

فصل 2 : روش ها و استانداردهای کدینگ صحبت

2-1- مقدمه 15

2-2- روش های کدینگ 19

2-2-1- کدرهای شکل موج 21

2-2-2- کدرهای صوتی 22 2-2-3- کدرهای مختلط 24

الف- کدرهای مختلط حوزه فرکانس 27

ب- کدرهای مختلط حوزه زمان 29

فصل 3 : کدر کم تاخیر LD-CELP

3-1- مقدمه 34

3-2- بررسی کدرکم تاخیر LD-CELP 36

3-2-1- LPC معکوس مرتبه بالا 39

3-2-2- فیلتر وزنی شنیداری 42

3-2-3- ساختار کتاب کد 42

3-2-3-1- جستجوی کتاب کد 43

3-2-4- شبه دیکدر 45

3-2-5- پست فیلتر 46

فصل 4 : شبیه سازی ممیزثابت الگوریتم به زبان C

4-1- مقدمه 49

4-2- ویژگی های برنامه نویسی ممیزثابت 50

4-3- ساده سازی محاسبات الگوریتم 53

4-3-1- تطبیق دهنده بهره 54

4-3-2- محاسبه لگاریتم معکوس 58

4-4- روندنمای برنامه 59

4-4-1- اینکدر 63

4-4-2- دیکدر 69

فصل 5 : پیاده سازی الگوریتم برروی DSP

5-1- مقدمه 74

5-2- مروری بر پیاده سازی بلادرنگ 75

5-3- چیپ های DSP 76

5-3-1- DSP های ممیزثابت 77

5-3-2- مروری بر DSP های خانواده TMS320 78

5-3-2-1- معرفی سری TMS320C54x 79

5-4- توسعه برنامه بلادرنگ 81

5-5- اجرای برنامه روی برد توسعه گر C5402 DSK 82

5-5-1- بکارگیری ابزارهای توسعه نرم افزار 84

5-5-2- استفاده از نرم افزارCCS 86

5-5-3- نتایج پیاده سازی 94

5-6- نتیجه گیری و پیشنهاد 97

- ضمائم

- ضمیمه (الف) : دیسکت برنامه های شبیه سازی ممیز ثابت به زبان C و

پیاده سازی کدک به زبان اسمبلی - ضمیمه (ب) : مقایسه برنامه نویسی C و اسمبلی 98

- مراجع 103


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

دانلود پژوهش بررسی و آموزش تحلیلی و شرح دستگاه آنالایزر

پژوهش بررسی و آموزش تحلیلی و شرح دستگاه آنالایزر
دسته بندی برق
فرمت فایل docx
حجم فایل 818 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 124
پژوهش بررسی و آموزش تحلیلی و شرح دستگاه آنالایزر

فروشنده فایل

کد کاربری 4269

فهرست مطا لب

1- مقدمه

2- بلوک و دیاگرام دستگاه

3- توضیح عملیات قطعات رسم شده در بلوک دیاگرام

الف 89C51(1)

ب 89C51(2)

ج HIN 232

د- مدارات یکسو کننده و تقویت کننده

ه تراشه ADC808

و طرز کار LCD

4- شرح کار دستگاه

5- مشخصات دستگاه

6 مزایای دستگاه

7- سخت افزار دستگاه

8- مدارات قسمت نمونه گیری ولتاژ و جریان

9- طرز کار ADC 808

10- نرم افزار دستگاه

11- شرح عملکرد نرم افزار

12- شرح کلیدهای مختلف نرم افزار

13- آنالیز اطلاعات ذخیره شده

14-توضیحات نرم افزار اسمبلی میکرو پروسسورها

15- توضیحات نرم افزار تحت ویندوزبا Visual C++


بهترین روش کسب درآمد از اینترنت